Bersama Diana Amir Bersama Ustaz Don Danial dan Nabil Raja Lawak Bersama Wakil Nasyid.FM Di Majlis Merisik Di Majlis Perkahwinan Joe

Thursday, July 1, 2010

Blog Reconstruction Done! Come & See Now!

hi....assalamualaikum...

actually xde ape pun sebenarnye nak tulis... saja nak bgtaw aku tgh test pakai Adobe Illustrator... maka hasilnya jadilah mcm banner header kat atas nie... hehe. sengal je... terasa kurang sungguh ilmu design-mendesign nie...

ok berbalik pada post (padahal intro dah jauh lari... tetibe je start terus ckp pasal Adobe Illustrator)... mcm yg korang tgk skang nie... blog aku nie dah kene reconstruction balik. tp simple je la... pasal aku x suka kalau page blog aku serabut...actually jeles gak aku tgk fiq mafiq ngan painapple punye blog da bertukar wajah... mana leh ketinggalan juga...haha. sowy que... aku curik page ko wat rujukan... ngeeeee~

citer pasal Adobe Illustrator nie.. aku saja la bukak time kat dalam lab waktu kelas Graphic Design II... then saja la tgk2 function ape yg best. damn! aku x penah try pun sebelum nie... so bile aku dah try2 rasa cam nak test lak.. so ape lagi... 1st benda aku wat ialah banner kat atas nie.. tp still cm x lawa. huhuhuh... xpe la. nama pun testing kan? kan? ngeeeee~


banner header kat blog nie.. :)

so... ade sape2 pandai Adobe Illustrator? leh la tolong ajar aku skit.. hehe. so apepun doakan aku agar jadi lebih hebat dan kreatif dalam ilmu design nie...salam.

p/s: eh...aku punya Adobe Illustrator version CS5... korang ade? hahaha... gurau ye... peace :)

CLOUD RAVOS

1 comment:

  1. wtf??? blog jiwang..mke x ley blah..blk klntan r wey..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...