Bersama Diana Amir Bersama Ustaz Don Danial dan Nabil Raja Lawak Bersama Wakil Nasyid.FM Di Majlis Merisik Di Majlis Perkahwinan Joe

Monday, June 14, 2010

Buntu! Bingung!



hi....assalamualaikum...

ari nie aku x tau nak tulis pasal pe. sbb aku skang tgh ilang mood. someone yg aku kenal tgh melalui proses emosi yg cukup luar biasa bagi diri die disebabkan org laen sehinggakan aku pun x tau camne nak lagi dah nak bagi pendapat... apa yg aku leh wat skang nie ialah berikan die sokongan moral utk die terus berjuang menghadapi masalahnye. cume yg aku kesalkan ialah cara org laen tersebut menekan dirinye. ntah la... aku sendiri pun smpi buntu pikir camne nak tolong... walaupun aku tau satu ari nnti waktunye akan tibe juga utk aku hadapi masalah mcm die alami skang...

buat kenalanku... aku hanya mampu mendoakan utk diri mu... ape jua keputusan yg kamu pilih kelak even ianya bakal memberi kesan yg besar padaku... aku hanya mampu relakan. for now... bykkan bersabar dan berdoa. hopefully u can choose ape yg terbaik utk diri mu....salam.

CLOUD RAVOS

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...