Bersama Diana Amir Bersama Ustaz Don Danial dan Nabil Raja Lawak Bersama Wakil Nasyid.FM Di Majlis Merisik Di Majlis Perkahwinan Joe

Saturday, June 12, 2010

Facebook oh Facebook! Cinta oh Cinta!



hi....assalamualaikum...

rasanye dah lama sgt2 dah x post kat blog nie... tp x tau la... tetiba je terasa nak post balik. erm... byk benda berlaku selama aku x post kat blog nie... dari tahun lepas terbengkalai smpi la ari nie. so many things happened in my life... ade yg best dan ade juga yg menyakitkan ati... huhuhuh... bukan ape. asik mengadap facebook je kejenye... dah mcm addicted la pulak... hahaha.

so, ape yg aku nak citerkan ari nie? ha... aku ade beberapa persoalan yg slalu je bermain kat minda aku nie. persoalan2 tersebut adalah:

1)   kenapa kiter perlu rasa cinta @ sayang?
2)   kenapa org ckp cinta itu indah?
3)   macam mana nak tau cinta itu bagus utk diri ke x?
4)   ape beza cinta dgn sayang?
5)   kenapa cinta perlukan kesetiaan?
6)   kalau kiter setia kat si die tp dalam ati si die masih ragu2, ape nak kene wat?
7)   kalau org yg kiter cinta @ sayang tu masih dikejar ex lama si die, perlukah kiter undurkan diri?
8)   bile masa sesuai nak tunjukkan yg kiter cinta @ sayangkan die?
9)   kalau si die merajuk, macam mana nak pujuk?
10) andai si die slalu msg mcm nak x nak, ape maknanye?
11) perlukah kiter berubah demi si die?
12) kenapa org perempuan slalu pikir bukan2 pasal kiter?
13) macam mana nak kekalkan hubungan cinta @ sayang dgn si die?

haha... byk lak persoalan aku. sume pasal cinta @ sayang lak tu... ye la. kdg2 tgk citer jiwang yg meleleh air mata nie membuatkan aku terpikir... tgk org laen lalu-lalang sebelah aku bwk teman masing2 pun wat aku terpikir gak... so asik berpikir je la aku... ha... ape lagi. korang jawab la ye... ikhlas dan jujur okey? :)

CLOUD RAVOS

5 comments:

  1. Harap bersabar...jodoh tk kemana pen...

    ReplyDelete
  2. so..pandai2 la mencuri hati si die kalau sudah tau die dlm dilema...usaha untuk die lupekan ex die...

    ReplyDelete
  3. mudah..... senang.... da xnak.. buat apa tggu.. setel.. tggu cam aku jer nih.. satu hr akan tiba saat di mana ko akan di kejar.. wakaka... :) tgk borat. tgk ayie... tgk que... market fuhh... ape daa.. yg penting penampilan.. n personaliti kne ada.. biar nampak matang.. ko pikir2x la sndr cm mane idaman org... yg remeh jd d anggap temeh.. hensem cmne pun... xde personaliti.. xde pendirian.. sape maw? dapat pui je la.. wakakaka

    ReplyDelete
  4. *yg remeh jgn d anggap temeh.... silap tu td......

    pape pun wish u luck.. kalo da ade jodoh.. ke situ juga... cinta xbleh di paksa.. tp boleh di pupuk.. fikir2x kan lah.. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...