Bersama Diana Amir Bersama Ustaz Don Danial dan Nabil Raja Lawak Bersama Wakil Nasyid.FM Di Majlis Merisik Di Majlis Perkahwinan Joe

Wednesday, May 4, 2011

Once Upon A Time In Single World...



Agak lama jugak aku tak update blog nie. Seminggu ke dua minggu kowt. Ah. Papepun aku dah kembali. Sori la ye kalo trasa lame menyepi. Bukan ape. Ade something aku kene selesaikan ari tue. Nak tau? Mana bley...biar la jd rahsia aku je.

Anyway, aku dah single blek. Argh. Pasnie terpaksa melalui hari-hari seterusnya tanpa dia lg. Perghhh..pedih jgk rupenya penangan cinta dan perpisahan nie. Sabar je la. Dan aku tahu dia maybe benci aku smpi bile-bile. Tp takpe la. Nak wat camne. Aku pun terpaksa amik tindakan camtue. Hopefully satu hari nnti dia paham nape. Dan utk terus berpijak di landasan single-mingle nie terpaksa la aku libatkan diri dgn mcm-mcm aktiviti. Penenang fikiran la kata org. Walaupun begitu, ada masanye aku still teringat jgk. Lagi-lagi bile sorang-sorang. Siap mimpi pun ade. Rindu ke? Tipu la kalo aku ckp tak rindu. Tp tahankan je la ye tak? Kadang-kadang still ade gak tgk-tgk picture dia. Bile aku tgk, aku tersenyum sendirian :) Kat kepala berputar blek kenangan tue. Biar camne pun die skang nie, aku sebenarnya bersyukur dipertemukan ngn dia. Jauh dalam hati aku, aku msh anggap dia sbg adik, kawan dan kasih mesra walaupun aku paham dia takkan anggap aku camtue dah. Bagi aku, dia byk mengubah cara hidup aku dan persepsi aku dlm talian perhubungan. Waktu ngan dia aku kenal mcm-mcm perkara, tempat dan sifat manusia. Dan semua ini sedikit sebanyak membuka mata aku tentang erti kehidupan..erti alam keindahan cinta tue sendiri. Tp takdir Tuhan, langit tak selalunya cerah kan? Manusia tak pernah lari dari kesilapan. Kesilapan tue la menghantar pengalaman pada aku. Cume aku sedih sbb hbgn tue berakhir dgn cara yang tak menyeronokkan. Tp nak wat camne. Aku terpaksa sgt-sgt demi kebaikan dia. Biarlah dia anggap aku kejam skalipun. Aku cume nak lihat dia berubah menjadi wanita solehah. Tue je impian aku utk dia sebenarnya.

Apepun berlaku.. kisah kami dah berakhir dgn noktahnya. Smoga dia bertemu dgn lelaki yg jauh lebih baik dari aku. Yang mampu bimbing dia ke jalan yg benar. Tue doa aku utk dia. Amin :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...