Bersama Diana Amir Bersama Ustaz Don Danial dan Nabil Raja Lawak Bersama Wakil Nasyid.FM Di Majlis Merisik Di Majlis Perkahwinan Joe

Wednesday, June 22, 2011

Rambut Baru, Kasut Baru, Semua Baru lahhhh

Bertemu lagi kita dalam segmen "Barang Baru Barangku Jua, Style Itu Milikku". Haha :D Ari nie aku nak show skit benda baru aku. Nak tau ape? Tunggggguuuu....(iklan budak-budak makan chewing gum). Okeylah..tanpa membuang masa kita perkenalkan barang style baru pertama menjadi buruan iaituuuuu :

1) Rambut Baru a.k.a Mohawk


Bukan nak ckp apa la kan. Fesyen rambut nie je yg kena ngan aku. Nak aku cuba style yg lain? Jgn haraplah. Rambut aku susah nak dibentuk. Nie p0wn kena hati-hati. Kang kant0i ngn org atasan kat kolej aku naya je...tp aku pedulik apanya. Yg penting stylo tue. Haha :D

2) Kasut Baru a.k.a Shoes Collection


Actually ade lg 2 kasut tp aku malas nak post. Yg dlm picture nie sume tak pakai lagi melainkan kasut oren tue. Sbb tue kasut futsal. So far ade 5 kasut. Igt nak wat collection. Nie p0wn da berkira-kira nak angkat lagi satu kat Jusc0 Cheras Selatan. Haha :D

3) Baju dan Sweater Baru a.k.a Korean Style?!

yg nie aku malas nak p0st picture. Kang aku pakai da mcm Tae-yang lak kan. Haha :D

Jadi saudara-sedari..tue je la yg aku nak p0st. Takde idea mcm nie la jdnya. Merepek meraban je p0st aku. Haaa? "Owg baru"? Sabar...kal0 ade j0d0h insyaAllah akan ada. Apep0n..syukur kepada Allah s.w.t yg melimpahkan rezekiNya keatas kita. Mudah-mudahan rezeki makin cemerlang, gemilang dan terbilang. Adi0s...

p/s : owh Selena Gomez...k0 sungguh chumel :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...