Bersama Diana Amir Bersama Ustaz Don Danial dan Nabil Raja Lawak Bersama Wakil Nasyid.FM Di Majlis Merisik Di Majlis Perkahwinan Joe

Tuesday, June 21, 2011

Kenangan Itu Sudah Berlalu :)



Alhamdulillah. Syukur ke hadrat Allah dan dengan takdirNya bertemu lagi kita dalam ruangan blog aku sendiri. Maka ingatlah kawan-kawan...jgn lah kita tidak bersyukur dgn pemberianNya. Selagi masih hidup, hargailah apa yg kita ada sekarang nie. Haaaa...semputttt (gaya Sepah Maharaja Lawak). Main-main plak ko ye Ner0...huhu ;p

So ape cite kite ari nie? Haaa...pasal diri aku? Kena citer ke? Okey la. Stakat nie alhamdulillah hidup aku makin better. Kenangan itu sudahpun berlalu. So kenalah move on ye tak? Apa yg penting sekarang aku ada kawan-kawan yg baik2 bangat. Haha :D thanks kat kowg sbb byk wat aku ceria. Yg paling penting skali ialah aku da start working hard balik. Matlamat dan impian tue sgt penting. Aku nak capai segala-galanya. Barulah aku leh berlagak skit. Haaa...tak elok berlagak? Baek...baek...tak berlagak da :)

Jadi dikesempatan ini ingin aku ucapkan selamat maju jaya dan terima kasih pada kowg semua. Tanpa kowg aku takkan berada di tahap sekarang nie. Tahap CEO da nie. Handsome and rich. Haha :D jgn marah. Propaganda semua tue.. Apep0n once again. Thanks...and l0ve u all... ♥

Thanks and Love to :
@ Eyza BuBu Berry
@ Fiq D. Mafiq
@ Norsyafika Nawawi
@ Anaz Painapple
@ juga kawan-kawan yg lain (ramai la nak mention nama)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...