Bersama Diana Amir Bersama Ustaz Don Danial dan Nabil Raja Lawak Bersama Wakil Nasyid.FM Di Majlis Merisik Di Majlis Perkahwinan Joe

Thursday, March 24, 2011

Apa Yang Sedang Aku Fikirkan?




Now pukul 5.42 pagi. Aku tak tau nak tulis apa kat blog nie sbnrnya sbb aku sendiri tak tau apa yang aku sdg pikirkan. Dgn hujan lebat kat luar dan angin kuat camnie, mmg wat hati aku rase tak tenang. Dahlah masuk 3 minggu aku batuk kuat. Lagi-lagi dgr lagu OST Lagenda Budak Setan tajuk Bila Cinta nyanyian Gio nie. Apa sebenarnya yg aku ngah pikir nie? Erm... :(

Actually hati aku ngah bercelaru pasal org yg aku cintai. Walaupun aku dah lepaskan dia sbb itu yg dia mahukan tp aku keliru...betul ke tindakan aku nie? Aku sayang sgt kat dia. Betul...mmg aku cintakan dia. Aku akan tetap tunggu dia kembali walaupun dia dah terus terang nak berkawan je. Sbb aku dah tak nak pikir utk cari pengganti lg smpi bila-bila. Bagi aku dia tetap kekasih hati aku yg ingin aku miliki jauh disudut hati aku nie. Kalau diikutkan hati mmg aku tak nak lepaskan diri dia pasal aku takut lama-lama nnti dia akan lupakan aku. Tp aku tak nak tekan diri dia lg utk terima cinta aku balik. Mslhnya sekarang nie aku lg takut...kalau aku pergi jauh dari dia nnti lagi dia tertekan. Aku risau dgn keadaan diri dia. Risau dia pikir bukan-bukan. Takut hati dia makin tak gembira bila aku tak ada. Kusut pikir apa yg akan berlaku antara dia, org yang dia sayang dan family dia. Aku tak naklah semua tu berlaku kat dia sbb aku nak tgk dia bahagia dgn hidup dia smpi akhir hayat. Ish...kusut jiwa aku camnie. Dah lah aku asyik teringat kat dia je. Sampai aku termenung sorang-sorang tak kira tempat dah. Kat kelas ke, bile nak tidur ke, time main game ke...time naik kereta lg la. Terbayang-bayang dia kat sebelah. Hati aku pulak mmg tak leh nak ckp apelah. Sedih ada, risau ada, takut ada, sayu ada, resah pun ada. Mcm-mcm perasaan dlm hati nie smpi aku rasa nak gembira pun makin susah. Erm...apalah nasib aku nie...korang jgn la jd cam aku nie pulak.

Dah pukul 6.35 pagi. Penat dah nak taip lg. Nak taip apa pun aku dah tak tau. Idea mcm dah lari jauh-jauh dari otak aku nie. Ok lah...nak tidur dah. Pukul 10 pagi ada kelas. Mata pun dah terkebil-kebil nie. So, selamat pagi...dah nak siang dah...haish...

         

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...